Első magyar
Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia







2002. május 28-29.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Informatika Épület


    A konferencia szervezői a Neumann János Számítástechnikai Társaság Számítógépes Grafika és Geometria Szakosztálya, a BME Irányítástechnika és Informatika Tanszék Számítógépes Grafika csoportja és a SZTAKI Geometriai Modellezés laboratóriuma. A konferencia támogatói a Mecenatúra alapítvány, a BME, a Neumann János Számítástechnikai Társulat és a CopyGeneral.


Image Processing and Texture Mapping
Takács Barnabás
Vámos Gábor, Loványi István, Nagy Ákos, Kiss Bálint
Flaw Detection in Metallic Fusion Welds on X-ray Images Using Bayesian Networks
Lenti József, Loványi István, Nagy Ákos
Blind Signature Based Steganographic Protocol
Szíjártó Gábor
Texture Filtering With Summed Area Table In Hardware Rendering
Gyürki József
Számítógépes grafika az MPEG4 szabványban
Geometric Modeling
Renner Gábor
Juhász Imre, Hoffmann Miklós
Knot Modification of B-spline curves
Nagyné Szilvási Márta, Petőné Vendel Teréz
A Coons type construction with surfaces
Kós Géza, Várady Tamás
Parameterizing large triangular meshes
Varga Tibor
3D testmodellezés AutoCAD 2002-ben és alkalmazása a vizuális gondolkodás fejlesztésében
Reverse Engineering
Várady Tamás
Szobonya László, Renner Gábor
Construction of curves and surfaces based on point clouds
Benkő Pál, Várady Tamás
Segmenting Large Point Clouds in Reverse Engineering Conventional Engineering Objects
Dmitry Chetverikov, Dmitry Stepanov
Robust Euclidean Alignment of 3D point sets
Jean-Francois Rigal, Endrődy Tamás
Developing Prototype by Using Concurrent and Inverse Engineering Tools and Methods
Ian Stroud, Renner Gábor
Recombination, offsetting, and decomposition of solids by medial surface transformation (MAT)
Visualization
Krammer Gergely
Ruskó László, Kuba Attila, Balogh Emese
Diszkrét tomográfiai képek megjelenítése a DIRECT rendszerben
Horváth Tamás
Process Visualization
Házi Gábor, Páles J., Farkas I.
Visualization of Lattice-Boltzmann Simulations by OpenDX
Koloszár József, Jocha Dávid
Real Time Virtual colonoscopy
Csébfalvi Balázs, Neumann László
Gradient Reconstruction and Volume Filtering

Szünet

Visibitility, Virtual reality and Games
Nagyné Szilvási Márta
Kárpáti Attila
Multiplayer FPS játékok okozta élmények - és ami mögötte van
Seregi László
Virtual Reality and Java3D
Szécsi László, Benedek Balázs
Improvements on the kd-tree
Pócza Krisztián 17:50
Többszintű takarásvizsgálat: a PKBSP módszer

2002. május 29. (szerda)

Rendering and lighting modeling
Szirmay-Kalos László
Vass Gergely
Lighting Objects on Photographs
Csonka Ferenc, Antal György
A Multi-Phase Energy Preserving Filtering Method for Architectural Scenes
Antal György, Csonka Ferenc
RenderX - An Efficient and Robust Framework for Global Illumination Algorithms
Benedek Balázs, Szécsi László
Performance Improvements of Rendering Caustics using Photon Maps in Interactive Ray Tracing
Kelemen Csaba
A Microfacet Based BRDF Model
Virtual Humans and Multimedia
Dmitry Chetverikov
Ruttkay Zsófia, Han Noot
Cartoon talking heads
Torma Péter, Szepesvári Csaba
Towards Facial Pose Tracking
Aszódi Barnabás, Czuczor Szabolcs
"Around the PC with Micro Professor" - Interactive Teaching Tool with Rich Multimedia Content
Barakonyi István, Naiwala P. Chandrasiri, Sylvain Descamps, Mitsuru Ishizuka
Communicating Multimodal Information on the WWW Using a Lifelike, Animated 3D Agent
Szijártó Gábor, Kiss Bernadette, Takács Barnabás
Model-based Real-time Facial Animation: Design & Implementation
Takács Barnabás
State-of-the-Art in Digital Human Animation for Film, Television, Mobile Communication and the Internet

KATT (3D nap) Informatika épület IB.028 terem 14:00-20:00


   A konferenciához időben és térben is kapcsolódik a 3D animációs stúdiók második seregszemléje, a 3D nap Leonardo szervezésében és a render.hu honlap grafikai versenyének díjkiosztása.


Black Hole: 14:00
Exigo játékprogram mozi jeleneteinek animációs munkái
Digital Reality: 14:40
Valósidejű 3D-s megjelenítés és speciális effektek a Haegemónia című játékban
Szünet: 15:00-15:30
RadioCity fx: 15:30
A Budapest Sportcsarnok látványtervei, és egyéb rohammunkák a reklámfilmek világából
Mata János (Kukori bácsi): 15:45
Dürer és a számítógép
Leonardo SNS 16:15
Mi folyik a CG Akadémián? - ízelítő a tananyagból
Szünet: 16:30-17:00
Render.hu 17:00
Render.hu site-bemutató és a 3D grafikai verseny díjátadása
Post Edison: 17:30
"A Hídember" című film trükkjei + egy új egész estés animációs film 1,5 perces trailer-e

A konferencia programbizottsága:

Budai Attila Gábor Dénes Főiskola, Budapest
Csébfalvi Balázs Bécsi Műszaki Egyetem, Bécs
Endrődi Tamás Szent István Egyetem, Budapest
Horváth László Budapesti Műszaki Főiskola, Budapest
Juhász Imre Miskolci Egyetem, Miskolc
Kovács Emőd Egri Tanárképző Főiskola, Eger
Kuba Attila József Attila Tudományegyetem, Szeged
Krammer Gergely ELTE TTK, Budapest
Máté László Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest
Neumann László Neumann Brothers Kft., Budapest
Oláh-Gál Róber Kolozsvári Egyetem, Kolozsvár
Renner Gábor SZTAKI, Budapest
Ruttkay Zsófia CWI Amsterdam
Sparing László Graphisoft, Budapest
Szabó József Debreceni Egyetem, Debrecen
Szalavári Zsolt Bécsi Műszaki Egyetem, Bécs
Székely Vladimir Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest
Nagyné Szilvási Márta Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest
Szirmay-Kalos László Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest
Schwarcz Tibor Debreceni Egyetem, Debrecen
Takács Barnabás Los Angeles
Várady Tamás SZTAKI, Budapest



Ön a(z)  Counter. látogató.